Grodan i stan

Heej!!!!!! Klockan är ungefär 20.15. Jag har ätit middag och laddat upp bilder. Ska lägga upp dom i detta inlägg och så ska jag berätta om idag i luleå och på spat i går. Lite att hinna med =) Men det är lika bra att burja. Men i luleå så köpte jag två nya plagg. en kofta och ett par mysbyxor i jeanstyg. SKa se om dom kommer upp på bloggen om ett litet tag. Men senare så åkte vi då till min moster. Där var det väll ok. Vi kom hem ganska sent som jag sa. Men igår på spat som jag önskade mig. det var underbart!! Vi haade hårinpackning i bastun (Håret blir såå lent!!), Ansikts mask medans vi smaskade på lite frukt. Tips: ät inte godis eller frukt när du haar spa. ät frukt, annars så förstör det sjänsklan i det hela. Och massor med mer. Jag var ju i statsparken i luleå i dag och då fotade jag på is grodan som dom ställt dig. Kanan också. Den såg rolig ut men jag hade fel kläder och saker för att kunna åka. Så nu ska ni få se lite bilder från idag i statsparken. från lite olika sidor. Här:


Fålk som står och köar till att få åka i kanan.


Liten del av kanan på baksidan av grodan.


Urgh!! Den ser så smetig ut!! Men ändå lite cool





Några som ska åka i den stora kannan på daksidan av grodan =7


Några fler som åker.


Turs hon som ska åka?? Banan går ändå rätt fort. Men Cool som
sakt.





Ser den inte äklig ut.??


Jag är under munen på den.


Benet på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0