Fiol Orekster klar, Sara på fredag??

Heej!! Jag lovade ju att sicka in bilderna senare. och senare har blivit nu. + lite saker om idag. eller ikväll. På fiol orkestern gick det bra. Jag blev inte så nervös så jag behövde gå på toa och jag blev inte varm över hela mig. Jag blev inte nervös alls. Jag ringde just till Sara. En kompis till mig. Jag frågade om jag kunde komma till henne på Fredag. Vi hade snackat om det på skolan. Men hon skulle ringa upp mig senare och jag tycker inte om den känslan. Man kan ofta frukta att dom inte vill vara med en och att den funderar på en bra förklaring att inte kunna komma till mig eller jag till den. Men det är bara en teori. Såå Nu kommer bilderna:



Jag kommer inte ihåg var jag tog
denna bild.. Men den är fin!!


När vi är ute och fiskar.


Sämlor! Gud vad goda dom ser ut!



Nice ig blom bukett va!!


En fin bild från våran stuga. Huset
man ser är inte vårat. Vägen man
ser leder ner till våran stuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0