9 Januari 2012

Hej!! Ska på badet här i stan med Cala., VI ha så kul som det bara går!! Stället är inte så stort men det är kul där!! Inte värsta Sockholm stadio liksom!! Ganska litet om jag får säga det själv. Men det ÄR i alla fal ROLIGT där. Det ska man väll vara glad för. Pengar pengar pengar, Grekland Grekland Grekland.... Hörde det på tv när en magiker fick pengar att försvinna när han skulle göra "11 Dollars tricket". han fick bara mer eller mindre så det gick inte så bra!! Nu måste jag burja dra... för jag ska vara på badet om 25 min. Det är inte så långt dit och jag får sjuss. Hur det nu stavas. Jag är inte så JÄTTE bra på stavning.. Jaja. nu måste jag gå!! Ha en bra dag där vid andra sidan datorn!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0