30 Januari 2012

Hej!!!! Jag hade tängk skriva tidigare men en kompis följde mig hem. Hon är skit kul att va med!!!!! Men jag läste mina bloggar (Jag skriver och sånt inte i dom, jag bara som läser dom) Lite tidigare idag. Men jag ska skicka med lite bilder sedan för jag har inte laddat upp dom än. Jag tror det blir att slappa vid Tv ikväll. Men det är lite trist att göra det varje kväll. men jag har ingen kompis jag kan deräkt gå till just nu. Klockan är ändå 18.10 typ. Men idag så gick vi till badhuset för "Simundervisning". Men jag vet inte. Vi hade ett sorts prov där också. 6 längder bröstsim och 2 längder ryggsim, Det blev 200 meter. Jag har TYP tagit simborjat mästket men man måste köpa ett märke men jag årkar inte köpa ett så kallat "märke". Men jag skulle det om jag ville. Men nu måste jag lägga in några bilder åt er. Så vi ses!!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0