Tidigt+Årka?

Heej!!!

Whata packer!!! I morgon så ska jag upp Kl: kvart över 06!!! Mamma burjar tidigt och då måste vi gratta han tidigt. Årka...?! Får väll föröka. Men vi får hoppas att jag kan somna om igen sen. Hoppas!!! Annars kommer jag somna mitt på dan typ.... Har inte planerat nått för imorron, Kanske blir den där cill dagen jag snacka om, Eller så drar jag till en kompis eller till mammas eller pappas jobb. Vi får se vad som händer. SKa nog spara penngarna jag har kvar i alla fal =))) Men vi ses. måste vila mig om jag nu måste gå upp så tidigt (Vilket jag måste). Så nu ses vi!! Tjarå!! Voom

Ps: Jag läste ut en bok på en timma och 30 min!! Har alltså läst ut 2 böcker på samma dag!! Och ska burja med den tredje boken när jag lägger mig. Men vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0