Morgon inlägg

Heej!!! Imorgon så ska jag upp lite exrta tidigt för min farsa har frukost möte vid min skola. Jag får ju alltid sjuss av han till skolan så inget undan tag i morron. Så det blir nog ett Morgon inlägg i morron, Kring 07.25. Fiolen är det ju ingen så det blir bara gympa ryggan som ska med. Undrar vad vi ska göra på gympan??! Men vi hade musik och det är inte särilt kul när man har en riktigt sakt idiot i sin grupp. Eller han uppför sig som en i alla fal. Vi sak göra en mellodi i alla fal. Han trummar eller trianglar eller vad han nu gör helt hänsynslöst!!! Jobbit!! Men nu så ska jag dra från datorn. Har fått nog med strålning. Vi ses i morron!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0