Bra Data dag =)

Heej!! Jag har suttit vid datorn typ hela dagen!! förutom lunch och när jag var ute. Kanske går ut en gång till efter middagen och skottar garage taket. Men jag ska allt se till att jag inte sitter vid datorn hela tiden!! Inge bra det =( So is it.

Sitter och jobbar med läxan medans jag bloggar + Spelar spel =)) Ganska krångligt. Men jag snackar med Cala och vi ska köra tillsammans men hon kör nu ett spel så jag ska vänta tills hon blir klar.

Lyssnar på Michel Teló Med Ai Se Eu Te Pego. Svin bra!! Sökt på det liksom!! Dalisia dalisia, Sivos sena al hata. Nej dom sjunger inte så men det låte som att dom sjunger så. Men nu är Maten klar så jag måste gå. Hej då!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0