8 Februari 2012

Heej!!! Idag har det väll varit nice. Vi hade "Handikapboll" på gympan. Om ni inte vet vad det är så vet ni inte det. Jag årkar inte berätta nu. Men idag så blire Fiol orkestern som gäller. Men mycke måste jag göra furst.. En dag i veckan så läste jag en rolig artickel. Jag skriver ner den:

Typ inte kunnat typ mer av öö språket...
Att språket förändrar sig genom åren är ingenting nytt, men TYP att man TYP använder TYP ö när ö folk ö intervjuvas TYP ö måste TYP bero på att de TYP inte har ö kunnat TYP ö leverera mer av ööö det TYP svenska TYP öö språket.
TOMAS GNÄLLGUBBEN.

Den är bara bra!!!! Men jaja. Nu så ska jag dra. Vi ses och ha det bra!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0