16 Februari 2012

Heej!! Varit hos syrran idag med. Om jag inte skrev det igår så har jag ialla fal varit där. Där såg vi klart Narnia. EN av filmerna då. Mamma läste samma kväll ut en annan narnia (I bok format då), Jag tycker faktist att sagan är bätre i bok fromat!! Inte alla filmer men Narnia filmer är ganska. Ja, JAg vet inte.? Men bökerna är ialla fal (Tror det stavas så =)) bäst!!

Idag hade vi musik =( Jobbit, jobbit och åter igen JOBBIT!! Bara bråkar och kommer inte överäns. Vi har inte ens bestämt vad vi ska göra!!! Rap, ljudsaga eller låt. Nyss skulle det bli en låt, I burjan av  lextionen så skulle det vara ljudsaga (Vilket inte ens jag ville göra!! Hänynsläst enligt mig.) Sen i slutet är vi typ slutade så skulle det vara rap!! Hallå!! En lextion tills vi slutar med detta idiotiska skiten!!! Årk, som jag säjer.

Men till lite muntra tankar nu istället!! Alla behöver muntras upp. Imorron så kommer syrran och äter middag och så ska vi få gäster. Ska basta och "Skoja" till det. Dom som kommer har en 3 årig son. Så dom sannar sökert inte så länge =((

Men jag tror jag ska stanna hemma imorron. Sitter och överväger... känner mig kraslig och så... Men vi får se hur jag mår i morron.

Nu kommer bilder:


Blomma!! Nice ig va! eller buket va....


Kolla färigen!!! Bara den är ju svin cool!!


Mangnetism = ???


Grekland va??! Blått och vitt..
Så snyggt bara!!


Ha det BÄST!! Så ses vi i morron!! Hej då!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0