13 Februari 2012

Heej!! Sitter på skolan. Lärare kommer tillbaka imorron för att ha varit borta sen jullovet. Vi ska typ fira hennes avkomst =)) Men har saknat henne!! Ska srapbooka (Staving??) ett kort till henne. Men kompis som kom med iden att "skrapbooka" Sa så här till mig: Men min kommer att bli snyggare!! Så säger man inte! Hur tänger man då?? Men sen sa hon att hon gått en "skrakbooking" kurs. Då sa jag att jag också ville gå en kurs. Hon sa att den hade kostat typ 1000 kr!! Varför gör man det?? Hon är inte presis svin rik. Men i morron är det alla hjärtans dag!! Ska du ge någon något?? Skriv och komentera. Jag ska nog ge ett kort till min bästis. Sen ska jag ge till en till. Men det är hemlig =))) Men nu så ska jag gå. Hej då!! Voom


 Red Flower..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0