10 Februari 2012

Heej!!! Jag sitter på skolan (Som vanligt =))) Men idag blire att åka buss hem. Men i morse så åkte jag till skolan med buss för fursta gången i HELA mitt liv!!! Ganska stolt.! Men lite ovan kan man säga. Typ tvärt om med allt. Kliver på där jag kliver av och kliver av där jag kliver på. Allt bako9mvänt. Jag skulle till skolan då. så jag var tvungen att säga i prinsip: Övergång till blablabla mot blablabla.... Ni fattar. Istället för att säga Övergång till blablabla mot blablabla... Men skit samma. Men ikväll kommer syrran hem. Pappa har åkt upp till en kompis som fyller år så han ska vara där hela heljen. Men nu så ska jag dra, Vi ses där hemma!! Voom


Vacker blomma någon stans. Eller hur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0