Längtar!

Tjabba!

Längtar till imorgon! Syrran kommer hem då! Ska bli så kul att träffa henne!! Sen så vet jag att det är den så kallade "dommerdagen" då. Men jag bryr mig inte så mycket. Det har tydligen varit fler gånger dom spått att värden skulle gå under. Te.x under 1600 talet. Sen så läste jag ur "Illusterad Vetenskap" att det här folket (Kommer inte ihåg vad dom hette!) hade en almenacka och att den tar slut imorgon. Men då så skulle dom bara börja om, Jag tror det var så att dom är inne på tredje rundan nu.. Jajja. Någon kanske vet mer än jag. Om ni vet nått kan ni säga det i komentarerna, vill gärna veta! Ha det så bra nu så hoppas jag vi träffas imorgon!! Bye, bye! Voom
 
 
? Eh, nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0