8 December 2012

Tjabba Tjena!
 
Igår tog ju jag en liten paus från bloggen.. Så jag ska säga lite om vad som hände då: Först väckte väckarklockan mig halv sju och jag var tvungen att kliva upp. Vi skulle nämligen iväg 10 över sju så jag var tvungen att kliva upp tidigare. Medan jag åt lyssnade jag på radiokalendern och sen åkte vi. När jag kom till skolan övade jag lite fiol (Hade inte hunnit göra det hemma) och sen så flög dagen på. TILS vid lunch tid för då började jag få ont i magen. Åt men det farsvan inte och det gjorde så ont att jag fick åka hem. Satt hemma hela dagen och 20.00 så var det X Faktor final. Har inte följt det så mycket. Bara i början. Men när det är att man ska rösta så blir jag rätt less. Men iaf så ska jag inte avslöja vem som vann i fall någan av er missade det och vill se det.
 
Jajja. Detta blev ett långt inlägg. Men jag är inte klar ;) Idag är ju kvar. Om en ca en timma ska jag gå hemmifrån till stan där jag ska och låna lite böcker på bibbloteket och sen kolla på när två av mina klasskompisar sak uppträda i gallerian. Efter det då så ska jag traska vidare genom stan till Manga och vara där. Ha en trevlig dag! Det ska jag ha iaf. Bye, Bye! Voom
 
En sööt liten lejonunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0