Olly Murs

Tjaa!!
 
Jag har börjat lyssna på en kille som heter Olly Murs. kan kom 2;a i The X-Faktor och sjunger nu på heltid. jag tycker att man blir så glad av hans låtar!! Spesielt en låt som heter My heart skips a beat. ni har säkert hört den. annars så kommer det ett litet inlägg med hans låtar lite senare.
 
Jag Hade det jätte kul hos Emelie, vi såg första halvan av The Hungergames (Vi vågade inte se när dom var inne på arenan). och så såg vi ett program på svtplay. Jag fick en jätte fin fick spegel från Rodos och så fick jag en påse därifrån också och ett litet gossedjur. När vi var och badade så var det alderers för kallt!! Men jag stog ut, För det kanske var det sissta dopp därför iår... utebadet stängde idag, så där blir den inga mer bad heller.
 
Jag har märkt att det blir mörkt ute på kvällarna nu!! och jag börjar skolan om en vecka (prick) och det känns inte så himla roligt att inte få va uppe hur länge man vill..... eller ha sovmorgon...!! jajja. tiden stannar inte och väntar på någon.... Hej då!! Voom
 

Olly Murs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0