Movie

Heej!!
Denna veckan har jag har bara varit med kompisar!!  Det var jätte kul  (och jätte jobbit) Att träna på Pampas med Emelie! Vi körde bara ett varv och lite annat också..
 
Men i alla fall så ska jag va med Manga imorgon. Och på Fredag så ska vi på bio. Vi ska se på Modig. ska bli spännande!! Men i alla fall så har ni märkt att jag har haft fullt upp men jag bloggar så mycket jag kan!! Men här kommer lite bilder i alla fall!!
 
min nya Pyamas jag köpte för någon dag sen.

Överdelen..

Underdelen..

Plus en liten suddig bild på mitt mysit stökiga rum <3

Och en fin bild jag hittade på en sida här om dan.
 

 Här under får ni dagens sötis! Vi ses!! Voom

Så sött!! Men det slog mig just att det här är förmodligen bara är gosedjur. Visst ser det ut så!! Det måste bara va det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0