26 Agusti 2012

Hejj!!
 
Idag så har det varit fullt scho sen kl:9.30 då jag vaknade! för kl:10.30 skulle vi va och se på min mosters hund. Det var kul!! Dalmatinen (Hundens ras) är bara en valp så den var jätte busig, Men gullig!! I alla fall vid 11.30 så gick därifrån. vi gick på marknaden gaska länge tills vi åkte hem. ca kl:13.15 Så kom jag på att jag måste åka in på stan och byta ett par byxor, fast dom fanns inte.. och sen så köpte jag nattkläder. efter det så handlade jag och mamma. sen åkte vi hem. och nu har jag bytt om och sa träna 3 pass (Om man kan säga så, ska göra 3 olika saker med mellanrum..) på typ 2 timmar.. men i alla fall så ska jag starta nu. så vi ses!! Voom
 

Gullig, liten, gullig, liten, gulli... Jag dör så söt den lilla krabaten är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0