25 Agusti 2012

Heej!!
 
Ledsen för att jag inte han skriva igår (Men jag förvarande er ju!) och att jag inte har skrivit nått tidigare idag.. Men har haft fullt upp idag. Kl:13.30 så ringde Emme och ville va med mig. och det gick så vi möttes på stan kl:14.00 och gick på marknaden. Vi hade jätte kul!! Sen gick på gallerian och på lite affärer runt omkring. Jag har inte sakt en sak, fast jag borde ha gjort det redan när jag började blogga..  Dom håller på att bygga en ny galleria!! Dom har stängt av gator, gräft upp hela standen och gjort det till en plåga för att kunna ta sig in till centrum!!
 
Men i alla fall så har jag ätit en god middag och ska se på Justin Bieber i Skavlan idag!! Kl:20.00 Så är det ett helt skavlan program om Justin Bieber till kl:20.50 som jag bara MÅSTE se!! Är jätte Justin fan och om ni inte gillar han och tycker att alla som gillar han är idioter så får jag be er att lämna min blogg NU!! men nu till en lite lungnare ton... I alla fall så ska det bli jätte spännande!!
 
Nu har ni sett alla mina presenter som jag fått. så ni får se några bilder från Vinter tider. Fina och coola bilder, EXXTRA, EXXTRA!! Det blir 2 Dagens Sötis och 2 Vad jag har lärt mig, + En ny låt jag lyssnar på:
 
En Vit och fin bild,,,
Lite mörkare denna gång.. snarare bäcksvart förutom blixten (Jag har tagit bild på bilrutan med blixt. blir rätt coolt va!
och utanför mitt fönster en kall vintermogron på jullover. dagen efter jag fått min nya mobil...
 
Idag har jag lärt mig: Att Lynx Lynx betyder Lo på latin.
Igår lärde jag mig: att Panthera leo betyder Lejon på latin.
 
Gud så söt den är!!
Coola vovven va!! Så Söt men ändå så hundigt coolt!
 
Jätte bra låt!!
 
Ha det så bra så ses vi!! Voom
RSS 2.0