23 Agusti 2012

Tjaa!!
 
Idag så har vi gjort en massa, ganska tråkiga saker faktist. vi skulle kolla på en massa bilder och plasera bilderna på dom här alternativen: Olikhet, Subjektift Lärande, Förhandling och en till sak jag inte kommer ihåg vad det hette. Hehe.. men i alla fall så var det rätt uttråkande att sitta still i en timma och komma överräns om saker och ting...... fötterna domnade typ.. och sen så skulle vi kolla på målen och sånt. och sen sitta i ett klasssum med massa ojud (Stavning) och föröka konsentrera sig om sakerna vi skulle gö.
 
Men i morgon så ska vi på utflykt (Jippi!!!), Fick hjärnsläpp nyss så jag kommer inte ihåg vad det hette (Ööh..). Men i alla fall så ska vi gö det och vi får ha med oss egen lunch om vi vill. skolan bjuder på kyklingsallad och det är "Tyvär" inte min favorit rätt.... Men imorgon så hinner jag nog inte skriva. har mycket att göra!! Men vi ses i övermogon i alla fall!!! Bay, Bay!! Voom
 

PS: här kommer dagens Sötis och Ögonsminket jag fått, Samt Vad jag lärt mig:
 
Allt jag.. Ögonskuggor, Iliner, Solglasögon, pensel och nått mer..
Ögonskuggorna...
Ilinerna..
Penseln..
Solglasögon och en sak som "Förlänger" ögonfransarna (Vet inte vad det heter....)
 

Idag har jag lärt mig: Vad Subjektivft lärande betyder (flerna som hjäper varan att lära sig (Min uppfattning))
 
Bara värden sötiaste panda unge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0