21 agusti 2012

Heej!!
 
Sorry för att jag inte skrev nått igår men min syrra åkte bort i typ 3 år i skola..
 
Men i alla fall så är det inte så mycket att berätta om. har ju börjat i skolan igen nu. fast vi har haft samverkan idag så det var rätt kul. vi slutar kl: 13.00 varje dag den här veckan. vilket är sjukt skönt! Okej. jag är inte så skriv sugen just nu... kanske lite senare idag. och jag vill bara påminna (Lite sent.. hehe) dom som följer amerikas next top model britich invaison så går det på måndagar nu för tiden =) men här kommer det lite vilder:
 
Två böcker som jag fick av min syrra. om spa och hudvård/makeup.
Spa....
Smink och hudvårds tips. båda böckerna är helt nya!!!
 
Idag har jag lärt mig:  hur man ska stå när man har dragkamp.
 
Gullis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0