16 Agusti 2012

Tjaa!!
 
Im so Sorry för den totalt urusla uppdateringen idag efter som jag inte har skrivit nått fören halv tio på kvällen!! Men det har värkligen varit fullt upp!! Kolla här så ska jag berätta:
 
Först så vaknade jag halv tio. och såg på tv tills 10 då min syrra kom upp. då gick vi och satte oss på altanen och typ klart över så ringde min dagis kompis och undrade ifall jag ville följa till stranden. det ville jag såklart för det var/är jätte varmt! men kl:11.00 kom dom och vi drog dit! vi hade jätte kul och min bror och pappa kom åkande på motorcykel vid halv ett.
 
Sen så åkte jag hem till henne och va hos henne tills halv åtta. då jag skulle promenera hem (i klänning och foppatofflor.... KUL!!) Men mamma kom i alla fall och mötte mig så jag fick låna hennes kofta. vi gick hem den sissta biten och Sommar med Ernst (Stavning) skulle presis börja. och då har jag sett det till kl: 21.00 och satte mig vid datorn. har gjort lite saker och skriver på bloggen NU!! är trött så ska och gå och lägga mig snart. I alla fall: Hej då!!! Voom
 
Funny Day by Decorlab
Söt bild jag hittade på denna sida: http://www.freshcharacters.com/illustrations/ (Kopiera och sök i sökrutan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0