11 Agusti 2012

Heej!!
 
Visst har jag inte skrivit nå mer "- Juli 2012" va? jag tror inte det. men jag kommer skicka in bilderna parfymerna. det är bara 2 stycken. jag har fått en till, men den har jag inte foto av. men jag kanske kan hitta en bild på google?
 
Jag ska och se rally med pappa, men bara ett litet tag kl:12.00 för kl:13.00 får vi besök och då ska vi bjuda på fika. men i alla fall så ska det bli jätte coolt att se rally, och jätte gott att fika. mamma har nämligen bakat: Muffins, Colakakor och sockerkaka........ Mums!! Bay, Bay!! Voom
 
Sjukt söt katt som jag hittade på fokis.se.  hon är tydligen en internet stjärna i Kina.
p1231329728
Såååå söt!!!
Kommer mer bilder senare. har lite brottom just nu =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0