10 Agusti 2012

Tjaa!!
 
Jag har lagt in några bilder nu, så dom ska ni få se, jag kommer visa sakerna jag köpte i bulgarien. dom är jätte fina. ska också visa ett litet pyssel jag gjorde igår. idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske va med Cala. kanske........ men vi vet inte vad vi ska göra.
 
Nu så ska ni i alla fall få se bilderna, så vi ses senare då!! Voom
 

Pyssel!! Coolt va!!
om ni inte vet hur man gör? så ska jag skriva en länk på "Länkraden"  som heter pärlhörlurar.
En styckt dålig bild på bakrsidan av koftan jag köpte i bulgarien.
Solglasögon som jag köpte där. det står Ray Ban där men den är fejk, för dom kostarde 12 leva, vilket blir ca 60 kronor.
Nu ser ni dom uppifrån...
Ett mangnethalsband för 2 leva, vilket blir 10 kronor.
Converse skor örhängen från ur och pen för 20 kroner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0