Trög dator

Heeej!!

Sitter på pappas dator för mammas dator är så himla seg!! Internet exploer  suger jämfört med Mosilla firefox! I alla fal på den datorn. Plus att man måste ränsa datorer ibland. och det är inte gjort på typ 2 månader som man behöver på den datorn. JOBBIT! Men hoppas att min bror kan fixa det! Eller pappa.

Imårgon kanske hinner jag skriva ett inlägg men få inte för att jag var tvungen att skriva. Men jag ska då på kalas! Kl: 10.30-13.30. Och derekt efter det så drar vi till stugan. alltså hinner jag inte skriva nått. och sen ska jag till stugan ca tre mil härifrån och där finns inte en dator och inget internet. så jag kan inte skriva fören på måndag kväll. Men vi får hoppas att ni kommer tillbaka då!! Men nu så ska jag gå. vi ses väll på Måndag!! Voom

Kommentarer
Postat av: Emelie

kan inte jag gäst inlägga?! plizz då är ju bloggen igång hela helgen!!

2012-04-06 @ 19:55:00
Postat av: Voom

Vad menar du med Gäsa inlägga? Fast jag kan nog inte läsa det du skrvier i så fal.

2012-04-07 @ 08:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0