Titanic

Heej!!

Sitter och nöter Titanic låten My heart will go on. Så vacker! Vi fick den låten på orkestern! Allt lät så himla underbart!  Love it! Men hela allt är ju så sorligt! Det känns ungefär lika stort och sorligt som det som Hitler gjorde. Och det vill inte säga lite. Men jag tror det beror på att vi har gjort hela grejen stort. Filmen. Allt. Det är ju inte sant hela historien och Rose och Jake. Men te.x, Titanics 2 Systrar då! Det är frela som inte ens vet att "Hon" Har det. Jag fick reda på det typ för 2 månader sedan. Alla "Systrarna" Sjönk. Britanic: Larsfartyg: Samma sätt som Titanic. Olympic: Havs sjukhus: En havsmina. Inte är det någon som tängker på dom inte! Det var Britanic som var sturst. Sen Olympic. Ett Sjukhus! Med massa personer som knappt kan röra på sig. Hur skulle dom kunna överleva?!. Titanic var minst. Men det Lyxigase. Ja, ett lastfaryg och ett sjukhus är väll inte särilt Lyxiga! Men blir bara så besviken över att man inte ger Olymic mer. Ett sjukhus! Och ett Lyxfälla?! helt SJUKT!

Jag har faktist inte sett den fast jag värkligen berörs av dens "saga" Som på samma sätt ät Historia. Jag vill se den men jag orkar (Eller vill inte?) Se den på Bio i 3D. Känns stort att se allt det hemska på så stor duk och skeppet kommer väll luta ut på mig i 3D! Så nej tack! Så jag ska nog hyra den eller nått. Men nu så ska jag gå. vi ses! Voom

Ps: Kommer bilder på Titanic  och hennes "Systar" Senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0