Nått fel!

Heej!!

Jag försökte ladda upp lite bilder på snygga blombilder. Jag sparar dom på datorn och sen när jag kommer hit (Eller nån annan stans) så hittas inte bilderna! As jobbit! Det måste va nått fel! Stort fel. Orkar inte ens tänka om jag inte ens kan spara bilder på den här satans datorn! Nyss hade vi inget internett, sen var den trög och nu det här! problemen tar ju alldrig slut! Datorn måste kollas. seriöst!

Det sönar ute och blåser (Typ stormar). molnit och uselt väder. ändå tänker jag nog gå ut och promenera så jag får lite luft. har bara varit ute då vi var och hanlade. Och det var bara mellan affärerna (Varav några var i en galleria). Så inte mycke luft har det inte varit. Så nu så ska jag dra mig ut. och sen komma in till en mysig kväll med film. Vi ses!! Voom


Hittade en gamal bild som jag kollat på i burjan av bloggen. Vilken klänning är finast? Jag tycker den rosa. vilken tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0