Min stora feta Grekiska semester

Heej!!

Vi gick en liten promenad och i hasten gick vi in på GA (Godis Arenan) och hyrde film. Min stora grekiska semester. Fast det engelska namnet är bätre! sveskt översatt heter den: Mitt liv i ruiner. Nån som har sett den? Den var jätte bra!

Om ni sett filmen: Mitt stora grekiska bröllop så märker ni nog likheten och varför filmen är döpt till Min stora feta Grekiska semester. En jätte, jätte bra komedi! Älskade den! Och mamma med. det bevisar att det är en bra familjfilm! Men pappa gillade den inte. Aja. nu så måste jag lägga mig. ska upp tidigt och träna innan showen. Vi ses Imorgon! Har nog tid att skriva ett inlägg eller två om hur nerväs jag är!! Aja. Hej då!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0