Middags lagning

Tjena hallå!!!

Nu är det dags för mig att gå och laga mat. Blir fisk pinnar och potatis. Mamma kommer hem vid typ 5 men jag kan ju faktist laga mat så jag bestämde mig för att ta saken i engna händer och laga maten själv i stället för att stressa när mamma kommer.

Idag på skolan var väll allt som det brukade. Men det roliga var att på gympan så hade vi dans och rörelse (Mitt favvo "ämne" I idrott). Vi dansade i Zomba i 40 min. sen så ställde sig alla på en rad och så valde läraren en som skulle komma fram och dansa så att andra kunde hänga med. Jag blev en av dom. Så det var kul! Jag brukar få gå fram efter som jag gillar så mycke att dansa. pappa säger att ajg tillomed skulle kunna satsa på det. men jag vill ju bli Desajner (Stavning). Men nu så ska jag laga lite mat. vi ses!!! Voom

Ps: Kommer en bildbomb på en viss sak. vilket ni får veta vad det är för Tema om ni henger med efter 7.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Heej jag tycker oxå att zumba är kul..

Men jag behövde ju åka hem:'(

2012-04-25 @ 17:12:31 // URL: http://fotbollarkul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0