Äntligen!!

Heej!!

Jag vet att jag igentligen inte skulle skriva idag men jag blev nyss på hilma exaded!! Mammas dator har laggat skit mycke. men äntligen har pappa fixat den så den får snabbt igen! Gud såååå skönt att slippa allt väntande. Men det tog typ 4 timmar att ränsa och fixa och radera och massor!Men det han nyss gjorde är guld värt!

Alla som har haft en trög dator fattar nog hur skönt det är att slippa väntan och bli på dåligt humör. att bara sitta och surfa runt på internet och slippa vänta tio minuter på att sidan ska komma fram. åååååh!! Nu kan jag bara sitta på datorn och göra vad jag vill utan att det tar en evighet!! Men nu så ska jag njuta en stund på min nya snabba dator innan jag lägger mig. är ganska tröt idag. vi ses imorgon!! Voom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0