3 Mars 2012

Heeej!!

NU sitter jag och ser på TMS. sissta innan Final!! Längtar! Men det får vänta en vecka. Men vi åkte till min syrra efter mycke besvär (För mig). Furst messade jag med henne från skolan för att jag inte kunde komma och fika för att jag hade Teater. det gjorde jag. Så åkte vi ut och cycklade på stan. Sen ringde mamma och sa att jag måste komma hem, PRONTO! Så jag hade inget val. sen blev det blissen efter middagen. men sen kom jag på att jag årkar inte åka på Teater efter bliss. Ligger och slöar i sådanna fal. så då ockte jag med till Syrran i alla fal! Haha. kom nyss hem.

Nu så ska se mer av Top Model Sverige. Vi ses!! Voom

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej



Du råkade nog skriva 3 mars istället för 3 april.

2012-04-04 @ 15:38:23 // URL: http://brahasttjejer.blogg.se/
Postat av: Voom

Ja, det gjorde jag nog!

2012-04-04 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0