28 April 2012: Sorry; Igen.....

Heej!!

Ja, Jag vet, jag har inte skrivit nått idag. ska förklara mer sen. Men så ni vet så kommer detta bli ett LÅNGT inlägg (Tror det, njaaa.... men jooo, förmodligen!).  Fast jag engekligen bara vill springa ut i solen.

Idag: vi skulle åka till mormor för att baka. hon bakar bara på morgonen så vi fick åka dit tidigt. klev upp 07 och vi skulle åka 07.45. 7.10 säger pappa att vi måste åka och byta däck. vi far och byter däck 07.45 (Då vi ingetligen skulle åka till mormor) och fick skynda oss att byta däck. kommer en halvtimma försenade men det gjorde tydligen inget. vi bakade och bakade och tillsisst orkade jag inge mer. Då sa mormor att hon hade bitar till en kjol där uppe (Vi var i bagarstugan, Om ni vet vad det är?). Jag och syrran gick upp och burjade sy. den blev jätte fin!! Mormor sa att hon hade fått det av en person som fått bitarna av en skräddare. hängde med bitar till en blus också.  Sen åkte vi och handlade och sen hem. och här sitter jag nu.

Det som var så himla kul igår var: I Torsdags var det ju tjej kväll. gick ju dit med pappa och vi gick in på en sko affär,  Jag har berättat det. Vi gissade på hur många pennor det var i en burk.... så efter badet då jag presis ska gå och torka håret ringer det i mobilen. Jag svarar: Hallå? >> Hej, det är från beväma skor, är det (Voom)? Ja svarar jag. hon säger: Du gissade väll på hur många pennor det var i en burk. ja, svarade jag. >> du har gissat rätt på hur många pennor, du var närmast och tror tillomed att det var prick. Så du har en vinns du kan hämta. Ok säger jag. pch sen lägger vi på. jag ringer direkt till pappa och säger det. jag cyklar hem och vi cyklar för att hämta ut vinnsten. Vilket var: En skoputs, En sak för mockaskor, en för vanliga svarta skor. och ett skohorn.

Så, där har ni det mesta. vi hörs!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0