24 April 2012

Heej!!!

Sorry för den dåliga uppdateringen igår! Men jag ska fan nöta på bloggen idag! Eller jag hoppas det i alla fal! Idag kl: 17.00 så ska mamma vara på skolan på en "fixar kväll". Ska följa för jag årkar inte cykla i det här vädret!!! (rengnit och mulet, -3 C*) Ska nämligen på teater ikväll så jag hoppas det inte tar mer än 2 och en halv timma. Eller tillomed 2 timmar och 15 min. Då skulle vi hinna dit.

Idag på slöjden så gjorde jag en handduk och gjorde ett stort V som i Voom!! Men jag hade på för hög värme som den blev lite brun. föresten: Endel killar i min klass är bara såååå Himla irriterande! Dom sa så här nör dom såg det bruna: Har du haft med handduken på toa eller? Hahhahahaaaaa!! och massa annat skit. någon som känner igen det?! Och sen skulle vi måla skölden och jag målade den vit som grund färj. pch så kom en kille och bar höll på och höll på.... minut efter minut... och till sisst så satte han på lite rosa på den vita bakrunden. så då målade jag om det. sen skulle alla komma och kolla hur mycke det syntes. och då petade en annan kille på den så det blev ett märke. och så målade jag om och om... OOOH!!!!!! Men nu så måste jag fixa lite ärenden. Hej då! Voom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0