23 April 2012

Tjabba!!!

Asså, jag måste bli bätre på den digitala klockan. Visst jag kan den jätte bra och så men jag brukar förväxla tiden. Om vi säger så här: (Som igår) Jag skulle se på Mästarnas Mästare och jag skulle hinna göra en fruktsallad. Klockan var 18.50 när jag skrev det senaste inlägget och sa att jag var tvungen att skynda mig för att det burjade kl: 20.00 och har trodde att klockan skulle bli det om 10 min. Men jag förväxlade det ju! Jag fick vänta en timma till.......

Jag håller på att baka chokladbollar och det ska bli sååå gott!! Mums, Mums, Mums!! Det är straffet pappa får (Att han inte får smaka) när han åker bort!

Idag på Riddar skolan var i hemma i skolan. vi övade på hur vi skulle gå och ställa upp oss som vi skulle inför dubbningen. Jag är nästlängst så jag fick så längst back i raderna (Vi hade 2 rader. Jag stog i en av dom, längst back =() Var väll inte värds kul men jag hoppas att det blir roligare inför uppvisningen som man kan kalla det. + att det blir fixa efteråt!!! Vilker alla nog gillar! Men nu så ska jag fortsätta baka så vi ses senare!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0