21/22 April 2012

Heej!!

Ledsen att jag inte han säga att jag inte skulle skriva igår. Jag klev upp kl: 05.15, åt 2 mackor och satte mig i bilden. vi åkte till flygplatsen och så väntade vi i 10 min sen gick pappa upp och mamma och jag väntade yterligare 25 min och sen åkte vi till min moster (mamma ville inte åka före sju för att komma för tidigt) Där vi hade "Bokat" Frukost. var där i 3 timmar och vet ni?? Nej, så klart inte! Men vi fick en hel skål jordgubbar till frukost!! (och massa annat!) Sen åkte vi till Älsbyn (Tog typ en 45 min). Handlade lite där och sen åkte vi till min moster (Tog ytligare 25 min). Hälsade på en 8 och en halv vecka hundvalp (Riktigt söt!!) (Dalmatin). Där hade min moster också en äldre hund. vi stannade i ca 3 timmar där med. Åt lunch och sen åkte vi till min mormor (35 min). Såg på Harry Potter och fången från Azkaban (Riktigt bra film!!), Åt middag och sen åkte vi hem (45 min). Vilken dag!!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0