1 April 2012

Heeej!!

April, April, din dumma sil. Har du fått säga det idag? Har inte jag, Men jag vakna nyss så det slog mig för typ 3 sekunder sedan =))

Fursta april!! Ny månad, My månadspeng=). Men idag så ska vi antingen till stugan, Eller så ska vi bara chilla och påskpynta. Man kan väll påskpyssla med! Har du nå tips? skriv gärna en komentar om vad och hur man gör,..

Läste ut Den Dansande Djävulen innan jag klev upp. Haha... Två dagar?! Men det är 1 cm och 5 mm. Men taxten är stor... Men det är sjukt spännande!! På måndag så ska jag gå och låna nästa. Fyrtornet i Son-li. Hela serien värkar sjukt bra!! Men nu så ska jag gå och äta frukost. ses!! Voom

En buket blå viol. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0